الجمعة، 3 أبريل 2009

سامحينى يا أمى

أظنها لا تفرج

سامحينى يا أمى

كتبهاام عمار رسلان ، في 3 أبريل 2009 الساعة: 23:19 م

سامحينى يا أمى            سامحينى يا أمى
لو كنت فى يوم اغضبتك            ورضاك بعد عنى
كنت الحب الكبير             ما لقيت مثله حب
كنت الصدر الحنين           اللى بيمحى الحزن
ياما دعيتى ليا         فى كل صلواتك
ياأمى يا أغلىهدية        أنا عايشة بدعواتك
سامحينى يا أمى          سامحينى يا أمى
لو كنت فى يوم اغضبتك           ورضاكى بعد عنى
ودعتك يا أمى             وفرحى معك راح
ياما شلتى همى             ياماداويتى جراح
واليوم يا أمى             بدعاكى أنا مرتاح
سامحينى يا أمى          سامحينى يا أمى
لو كنت فى يومأغضبتك       ورضاك بعد عنى
أضف الى مفضلتك


تعليق واحد على “سامحينى يا أمى”

  1. يابخت من ترضى عليه _ ها أمه
    هذا هدف يتمنى كل مسلم تحقيقه
    وهذه أخلاق المسلم وشعوره
    تحية من عرباوي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق